lördag 27 juni 2015

Vilat en hel dag.

Nästan iallafall var till affären på kvällen men annars så vila jag verkligen hela dagen igår. Helt slut i kroppen och den där jävla förkylningen på det så det vara ju bara att acceptera. Inte för jag tyckte det var speciellt kul då jag inte hade så mycket jag orka eller vill göra. Men så blev det. Var och köpte Ipren så jag bombar dom och vila lite till på förmiddagen idag sen tycker jag att jag borde vara frisk.

Sen är det ju lite fuskigt också My har då inte blivit smittad? Varför bara jag? Ingen rättvisa alls ju. Men tänkte kolla om hon ville följa med till Ikea idag kanske? Eller hitta på något annat? Vill göra något får ju ett anfall snart. Samtidigt som jag är trött i kroppen och själen men så sjukt rastlös så det finns ju inte ens. Totalt uttråkad.

I morgon ska vi ju på Gröna Lund och kolla på Billy Idol. Inte för jag är något fan av han så men han tillhör ju lite av 80 talets stora namn och får man chansen så är det ju bara att tacka och ta emot. Sen kan man ju bocka av den också. Vill Alice Cooper nästa helg se om det blir av eller inte. :) Sen Lisa Miskovsky den 7.e sen bär det av upp till Övik den helgen. Mitt första föredrag om mig. LIte nervös men det kommer gå bra.

Men nu så ska jag nog försöka sälja in iden till My att vi borde göra något även om jag är lite sjuk. Såg även att Icona Pop spelar ikväll på sommarkrysset på Gröna lund. Kanske skulle ta den? Som sagt vill göra något.. :) Det är ju något Lchf event på Norrmälarstrand men vet inte om jag är på humör? JA vi får se. Om inte tidigare så imorgon kommer det står här vad jag gjorde idag. :)

Puss och kram på er!

Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar