söndag 28 juni 2015

Jo men Ikea på lönehelg?

Ja där undrar man hur man tänkte. Det gjorde vi nog inte. Men så farligt med folk var det inte tycket jag iallafall. Det var ju fint väder så dom flesta var väl ute. ;)

Lika idag vilket väder. Ska typ göra oss i ordning här och bege oss mot stan My ska byta ut sitt gymkort och sen blir det nog en kaffe i Gamla Stan innan vi åker ut till grönan för att kolla in han den där Billy Idol. Ska bli kul faktisk. Sen i morgon så är det tillbaka till vardagen.

Blev inte någon blogg på Matkärlek idag då Semestrar och sånt håller på. Men nästa vecka är allt som vanligt igen. :)

Sen har jag döpt min "förelänsning/föredrag" till Ett före detta fetto.  Den ska jag börja skriva på nästa vecka ska ta hjälp av en kille som är bäst på texter och sånt. Sen får vi se om jag kommer köra power point eller inte har inte bestämt det än. :) Nervös ihop men en löjlig spänning känsla. Detta kommer bli så kul så det finns ju inte ens. :) Den kommer ta plats på LCHF Nolaskogs kursgård.

Gjorde lite skön isglass till mig och My kommer äta av den också ;) idag. På Sura colanappar Bcaa från MMSPORTS  så enkelt och så gott. Dessa isglass hållare kosta typ 39 kr för 4 st. Klart värd investering.


Har inte en aning om hur länge i frysen men till dom är klara. ;) 

Men nu blir det att fixa till sig lite och sen ut i solen för nu är det fan sommar hoppas jag. :) 

Puss och kram på er! 
Vi hörs i morgon! 

Thess. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar