torsdag 25 juni 2015

Promenad eller inte?

Det är den stora frågan i mitt liv just nu. Men en dal av min kropp skriker vila och andra kom igen nu ut med dig! Är förkyld mest i halsen inte ont men tjock och en jobbig jävla hosta som mest är dryg. Lite små snuvig men ingen feber utan bara drygt och tycker den kan försvinna lite skönt som man kan gå som vanligt men nu är det drygt med torrhosta och ja det är drygt helt enkelt.

Alltså ibland när man minst anar så kommer det så söta inlägg. Man blir ju varm i hjärtat. Kan ju säga att sånt här gör min dag mer än man kan beskriva med ord. Tackar ödmjukast för dom fina orden och nästa gång ni ser mig så kom fram vetja. Även om mina händer är fulla. :) Bara kul och jag lovar jag är rätt snäll. :) Tusen tack igen! 

Var i väg och fixade mitt hår idag vilket behövdes. 

Innan 




Tack Hanna du är bäst på detta med att fixa till mitt hår. <3 

Annars har det inte här så mycket i mitt liv idag mer än att jag skulle kunna varit på Bråvalla festivalen idag kunde man ju önska. Men nej så blev det inte. Utan jag får kolla på alla uppdateringar på Facebook istället. :) 

Sen är ju frågan gå ut och gå eller vila? En dal av mig vill bara kolla på film och den andra delen vill ut och gå.. Lite drygt när inte min hjärna vill som jag vill. Eller rättare sagt den är inte överens. Så hur fan ska man gör då? Gå upp tidigt i morgon och gå ut en sväng eller gå ut nu. 

Det har öppnat en Tele2 butik i Vällingby där jag bor. Vilket är det drygaste som finns just nu i mitt liv. Då det är jobbigt med butikerna. Dom ger ångest och en jävla massa stress. Men samtidigt så kan det vara bra för då får jag utmana mig på den biten också. Även om jag kanske inte kommer göra det varje dag så ibland. Men vissa dagar så känner jag mig inte så sjuk längre. Men sen kommer man i närheten av en butik och jag och min värld rasar helt. Ja jag vet det är inte bra men samtidigt så ska jag någonsin kunna komma tillbaka så måste jag ju utmana mig att komma förbi den stressen som butikerna ger mig. 

Men som sagt bara att bita ihop och en dag kommer jag klara av detta igen. En dag i taget bara och små små steg så kommer det bli jättebra. :) 

Nu ska jag kolla på film jag skiter i promenaden och tar den i morgon istället. 

Bättre att vila så kanske man blir lite frisk istället. 

Vi hörs i morgon igen! 

Puss och kram! 

Thess






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar