torsdag 11 juni 2015

Ingen vanlig dag idag.

De tär min dag. Jag blir skit gammal. Men om man låtsas som att man inte ser siffran man fyller så går det över. Sen har jag mina vänner och bror som ALLTID kommer vara äldre. :) Älskar er för det. :) Hur gammal blir man då. Det är ju fan sjukt men jag blir 37 år. Fattar inte riktigt när detta hände. Tycker ju inte det vara längesen jag fyllde 27 år och ja nu 10 år senare. VAD HÄNDE?

Började dagen som ALLTID med en fettkaffe men dagen i ära också egen odlade jordgubbar.


Åh dra mig baklänges vad goda dom är våra jordgubbar. Eftersom jag är en nörd och inte äter s mycket kolhydrater så tog jag den lilla och My ( kombo) den stora. Men alltså seriöst så gott söt och god helt magisk. Sen att dom växer på vår balkong gör det ju inte tråkigare. :) 

Solen skiner som aldrig förr och jag känner för att göra något ute i solen. Måste handla lite idag och även kanske byta ut Summerburst biljett mot festivalband. Har inte sett vart det är i år, har inte kolla så noga heller. Men förra året var det ju ute vid gärdet. Så det är nog där i år igen. :) 

Vill hitta på något men vet inte vad så det blir ju inte så lätt. Men har bestämt att det ska grillas ikväll. Sen om det blir nere vid vattnet eller här hemma det får vi se. Men grillas ska det och med grillning så måste jag handla lite så. In till byn och köpa lite kött och beasås och ägg såklart så man kan bomba sig med ägg innan Summerburst så man håller sig mätt och glad. :) 

Igår försökte vi komma in på Gröna Lund och lyssna på Manson men det sprack rätt bra då vi var lite sena. :( 













Säga vad man vill men Stockholm är den vackraste stan i hela världen. När solen skiner och det är sommar. 

Så nu tänkte jag minsann njuta lite till av min dag. Små städa lite då jag har en tendens att aldrig bli klar. Fattar inte hur man inte kan lyckas. ;) Men det gör ju att man har alltid att göra. :) 

Så puss och kram på er! 

Hörs kanske sen eller i morgon. :) 

Thess




3 kommentarer:

  1. Grattis på din födelsedag Thess!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott, hoppas du hade en underbar dag!:)

    SvaraRadera