fredag 12 juni 2015

Två dagar i musikens tecken.

Som jag längtat efter dessa dagar. Dom sista månaderna så har det varit med lite spänning i kroppen då jag ju inte riktigt har kontroll över min kropp längre men jag tänkte inte lyssna på den ett skit i dag och i morgon. För jag ska njuta av DJ eliten ( större delen av dom är här ) på Gärdet i Stockholm. SUMMERBURST

Tänkte släppa allt nu i två dagar och bara fokus musik och njuta skiter i massa måsten som måste göras hit och dit. För detta är min julklapp från mina föräldrar. :)

Fyllde ju år igår så igår blev det äntligen premiär grillning. 










Naturligtvis kött och min egenpåhittade colebeaslaw enkelt och löjligt gott. 
Strimla vitkål i en bunke önska mängd. Tillsätt beasås jag använder mig av Icas egna beasås vilket JAG anser är den godaste och bästa. 0,4 g kolhydrater/ 100 g ja det är majs socker i men det står typ sist på listan. Annars får man göra den själv bean och blanda så kladdig man vill ha den. Så där får man känna efter lite själv. Men detta är löjligt gott tillbehör till kött. Även löjligt enkelt. Låter man den se stå en dag eller så.. MUMS MUMS varning. :) 


( Om du bor bredvid en Ica Maxi butik så kolla om inte dom också har löjligt bra pris på beasåsen. Lindhagen har iallafall det i Stockholm 10 kr per burk klart man köper s många man orkar bära. ) 


Ska göra en sak till idag innan jag släpper taget helt om livet och går in i musikens värld. Fixa blogginlägget till Matkärlek tills på söndag. :) 

Bilder från kvällen kommer i morgon! 

Puss och kram på er!

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar