lördag 6 juni 2015

Hemma hos föräldrarna.

Men innan jag kom dit så mellan landa jag hos min bror med familj.




Han är så fin Gibzon. Bara ett år så lite lätt valpig och har inte en aning om hur stor han är. Han tror han är en liten knä hund men han är lite större bara. :) 

Sen har dom kaniner hur många som helt. Eller min brors fru har kaniner och numera höns också. 








Kaniner




Så frukost idag bestod av vaktelägg något nytt jag aldrig ätit. Säga vad man vill men mer närproducerat går nog inte att få? 





Lite skumt då skalen är lite segare än på vanliga ägg men smaken är samma och det går tre ägg på ett ägg.  Så två normalstora ägg blir 6 små av dessa. Går att köpa dessa också om man är sugen. Dom håller till utanför Lidköping gå in på länken och kontakta Camilla om du vill köpa. :) Dessa kan skickas via bud till HELA Sverige 


Ni som undrar vart jag är uppväxt så har jag ju sagt på en bondgård eller man kan säga lite av ett slott. 








Så nu ska jag iallafall chilla lite innan vi ska fira pappa som fyller 70 år på måndag. :) 

Puss och kram på er!

Thess















1 kommentar: