lördag 16 maj 2015

Knappt 7 km men det får duga.

Ner till vattnet som det bara kommer mer och mer folk till. Drygt men samtidigt nyttigt för mig att börja ta lite steg tillbaka till den sociala biten igen. Även om jag inte alls har någon lust så är det bara att köra.

Har sovit fasligt dåligt dom senaste nätterna. ca 3 timmar per natt och har haft huvudvärk till på köpet till och från. Men det är nog lite så man får leva med ibland så ja vatten och vila. Men hoppas på att somna typ nu för att vakna pigg och alert i morgon mest för det är söndag och det hade varit skön att vara utvilad. Det var ett bra tag sen jag kände den känslan. Men en dag är vi åter vänner igen.

Alltså folk badar nu i sjön? Vad är det för fel? Varför gör man så mot sig själv? Men den här skulle jag kunna tänka mig att äga.



En vattenskoter vill jag ha. Eller jag skulle vilja köra för att få lite adrenalinskick vilket jag inte fått på löjligt länge. Men tills dess så får man titta på dom :) 

Mysigt nere vid vattnet nr solen lyser. 












Helt magiskt och energin man får är enorm så det är ju värt varje sekund. Sen får man ju en promenad varje dag. :) 

Ska som sagt blogga för Matkärlek i morgon. Söndag som det är. Tror jag vet vad det blir men inget  jag berättar nu. Det för ni läsa om i morgon. 

Nu ska jag vila och spåna på morgondagens inlägg. 

Så puss och kram på er! 

Thess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar