lördag 16 maj 2015

Blev en promenad tillslut.

8.74 km blev det till sist och en mysig solnedgång med min bästa vän i telefon nere vid vattnet helt underbart vill jag lova då jag suttit inomhus hela dagen inte varit så kul väder och fixat men lite andra saker. Så det blev den perfekta avslutningen på dagen. Sen blev det lite sola också vill ju inte gå och bli blek igen. :)

Dags att välja ämne till bloggen på söndag. Tänkte jag skulle göra klart det sen finns det ute under eftermiddagen på Matkärleks hemsida. Har inte bestämt mig än vad det blir men känslor som det finnas och något som berör mig.

Hoppas på lite mer sömn i natt än natten till idag. 3 timmar tror jag det blev. Men ibland är det så att det bara inte går att stänga av hjärnan utan det kör på i samma tempo hela tiden och då blir det ibland svårt att sova.


Så det är inte alltid så lätt att sova faktiskt. Men tillslut är kroppen så trött att den inte orkar mer. Då somnar jag ju tillslut. :) 

Men men så kan det vara ibland när det är mycket "surr" i huvudet. 

Händer inte jättemycket i mitt liv just nu men det kommer väl kan jag tänka mig. Tråkigt väder har det varit idag också. Så nej då händer det inte så mycket. Men promenaderna dom gör man vare sig det är tråkigt väder eller inte. 

Det är tydligen bevisat att om man går 50 minuter är ger det samma effekt som att äta antidepressiv piller så klart man väljer promenader och inte piller. Så då är det liksom bara att gå ut. Inget konstigt med den. Skönt att rensa hjärnan också. Mycket sm sagt som snurrar där nu vill jag lova. 

Men nu så blir det film också kanske man kan somna kanske? 

Vi hörs i morgon. 

Puss och kram 
Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar