torsdag 2 april 2015

Vardagslyx.

Tyckte jag att jag var värd kolla vad fint det blev. Länk till Nails By Sosso . In och kolla vad duktig hon är Sodabe som hon heter. Bor du i Stockholm eller är här lite då och då då rekommenderar jag henne varmt.






Fick en bild skickad till mig av en bekant i dag på morgonen som han tyckte jag skulle lägga upp här för den passa bra. :) 


Det är ju ändå lite kul att dom skriver om allt skit dom häller i saker och ting vi ska äta? JA det är inte bara socker i godiset utan krossade löss? Mmm mums eller? Nej tack jag avstår jättegärna. :) Intressant att läsa ändå. 

Sitter och kolla på om man skulle ta en resa till Borlänge över påsk. Eller om man ska vara hemma? Där kom det ångest hur man ska göra, Kommer jag orka? Tänk om jag inte orkar och blir som man är här hemma och bara ligger i sängen. Då är jag ju inte så kul. Då kan jag ju lika gärna vara hemma. 

Vet inte hur jag ska göra? En del av mig känner mig dum att om jag nu kan åka till Borlänge borde jag ju kunna jobba. Men det är inte samma sak. Det är inte det. Visst jag kan ju gå hem om jag inte pallar men jag vet att jag inte pallar jobba för det är inte samma sak som att åka hem till en vän. Även om jag önska att jag var mer på topp och orka saker men jag vet som sagt inte hur jag ska göra? 

Nu ska jag färga håret och fixa lite sånt och lyxa till resten av dagen trots att jag är så trött så jag vet inte vad jag heter. Men ska sova snart eller sen om min kropp vill det. :) 

Puss och kram på er! 

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar