söndag 19 april 2015

Så var man hemma efter en skön kvällspromenad.

Helt slut i kroppen nu körde jag verkligen maxa min gång i uppförsbacke och kände hur håll höll på att bryta ut. Vägra håll så jag fortsatte och kroppen skrek lugna dig lugna dig. Men inte min hjärna som skriker skynda dig nu bättre kan du snabbare kan du. Kom igen tempo tempo. Gick til hässelby och tillbaka ca 5.5 km på ca en timma. Så sjukt dålig tid för att vara mig. För typ något år sen så klara jag 7 km på en timma. Nu bara 5.5 km. Men min kropp är så trött så den vill inte vara med mer. Men inte min hjärna. Den är på hög varv. Jag vill lite att den ska vara det också då det kommer hända lite kul saker i veckan och jag vill att min bokstavskombinations  hjärna jobbar som allra mest då. :)

Ni kommer få reda på allt sinom tid men nästa vecka kommer det hända lite grejer. En början på massa kul men även nu är det små små steg i taget just för att slippa "krasha" igen. Så som sagt små små steg men åt rätt håll så hoppas jag att det kanske kan vara så att man kanske kan börja jobba i juni/juli igen. Konstigt så fort jag tänket jobb så kommer stressen och pulsen höjs. Som sagt små steg åt rätt håll en dag i taget Har ju iallafall städat idag. Det tog ju bara två veckor att göra. Bara en sån grej. Men man fick vila under städningen just för min kropp inte orka. Sen att det är bra tråkigt gör ju att man mer än gärna vilar. ;) Men vi klara det jag och My så nu är det typ fint här. Lite ny disk har tillkommit. Men den tar jag i morgon innan jag drar till Psykologen.

Nu ska jag komma på Arne Dahl på play för jag missa den ju nu på tvn. Sen Partaj som jag också missa. Sen hoppas jag på lite sömn så man är pigg i morgon när näst sista gången hos henne är. Ska nog köpa en blomma till hon till sista gången. Hon har hjälpt mig mycket och det är hon värd.

Sen rekommendera hon en stress klinik som jag skulle kolla upp tills imorgon som min läkare skulle skriva remiss till om jag gilla den. Ska kolla den innan jag åker till henne i morgon eller sen. Men nu ska jag som sagt kolla på Arne Dahl

Så puss och kram på er!

Thess









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar