tisdag 21 april 2015

Mysdag.

Vilket behövs ibland tack min underbara vän och Personlige tränare  Christian för en helt underbar dag med mycket skratt och allvar om vart annat. Har sen innan insett att man lär sig vilka vänner som finns där när man är sjuk och vika när man är frisk. Det är sjukt att en skit sak som utmattningssyndrom ska vara så farligt att man inte ringer eller hör av sig längre? Men man vet vilka som betyder något. Så är det och vilka jag inte kommer finnas för om de ber om det.

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes. I am out of control at times and hard to handle. But if you can't handle me at my worst, you sure as hell don't deserve me at my best.

Så enkelt är det passar det inte i mina dåliga stunder så passar det fan inte när jag är på topp heller. Så nu vet ni det. 

I morgon då ska jag träffa upp Martina  För lite sköna framtidsplaner. Ska bli jättekul och naturligtvis kommer jag bjuda på min nu mer snart berömda moccafettlatte kan säga att det är sååå gott så det är nästan löjligt och man blir mätt på den också. Vilket också är bra om man har bråttom iväg på något. Snabbt och enkelt och man håller sig mätt länge. Den här tjejen är i mina ögon lite av en stor förebild. Då hon typ kan allt om dom teoretiska sakerna inom kort och träning. Jag kan ju bara gå ner i vikt på mitt sätt. Tydligen även lite svårt med det nu för tiden så jag vet inte riktigt men ja hon ör skit häftigt och jag ser verkligen fram emot i morgon 13.30 landar hon och då är jag på plats. :) 

Var nere vid solnedgången idag men kom igen så fint det är kolla. 















Detta är gratis och helt magiskt. Man behöver inte mer än såhär. Jo en fettlatte vaniljsmak det gjorde det där lilla extra. :) 

Nu ska jag försöka sova och ladda inför morgondagen. 
Puss och kram på er! 

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar