lördag 21 mars 2015

Kom upp ur sängen tillslut.

Men det tog nästan två dagar. Sjukt att kroppen bara inte vill tvär strejk på något vis. Men ikväll så kände jag att en solning vore på sin plats. Så det vart det. Det var vad jag palla idag också. Men imorgon skiter i vad det är för väder så ska jag ut och ta en promenad vid sjön.

För idag när man titta ut på morgonen så det ur sådär hos oss.


Då kände jag så här




Tänkte visa en vän till mig som jag ser upp till väldigt mycket. Han själv ser inte att han blivit större men det gör då jag och jag är så stolt över han även om vi inte kör samma kost så gör han ett häst jobb. En sann inspirationskälla vill jag lova. 


Svart för tre år sen och grön nyligen. Alltså dessa armar den här killen har. Stolt över hans jobb. Men han gillar inte heller socker så vi har ju det gemensamt i kosten. :) DU är king Fredrik Aka thatdream_ på instagram om man vill följa han för inspiration. :) 

Var som sagt och sola lite förut och ja det ser fan inte så illa ut inför sommaren. :) 


Tre år mellan korten och det är lite kul när man ser det svart på vitt såhär då det ju verkligen att det hänt grejer. Annars är det ju rätt svårt att se själv då man ser sig själv i spegeln nästan varje dag när man fixar håret. Men om man gör så här då ser man det verkligen. Det är ju lite galet vad kosten spelar roll. Visst kämpar jag varje dag med mat och socker missbruk. Men samtidigt hade jag vetat att det var så "lätt" som att byta ut vissa saker ur min kost då hade jag ju gjort det för längesen. 

Men när man "banta" förr så var det ju kcal in och ut som gällde och så fettsnålt man bara kunde få och inte äta efter kl 18 och sen massa andra saker hit och dit. När är ju det enda jag gör är att hålla koll på kolhydraterna och se till att jag äter tillräckligt med fett. Så man håller sig mätt. Men jag äter när jag är hungrig och till jag är mätt inga konstigheter med det. 

Men innan så skulle man ju äta var 3.e timma och små portioner och ja åter igen fettsnålt. Men vem fan har tid att äta var tredje timma? Nej fan det sprack ju oftast med en gång. Impad över folk som klara den typen av kost. För det skiter sig direkt för mig då jag inte har tid att äta hela tiden. Men vi är ju alla olika och vissa klarar inte av min kost och vissa inte kcal kosten. Det är ju det som gör oss speciella och unika som personer. Sen kan jag ju säga att INGEN och då menar jag INGEN mår bra av socker. Så är det och den som säger något annat ljuger. 


Tror den är 37 minuter och det är nyttiga 37 minuter. Du kommer inte ångra dom. 

Nu ska jag fortsätta kolla lite film och njuta av kvällen så vi hörs i morgon. 

Puss och kram på er! 

Thess








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar