onsdag 4 mars 2015

En sån dag.

Då man hållit sig i sitt rum och i sängen. Ingen kul väder och helt slut som människa efter två tuffa dagar och även väldigt lite sömn. Så även om ångesten är galen så var det inget annat att göra än att lyssna på kroppen. Den ville inte träffa någon eller göra något idag. Så den fick titta på film och vila helst enkelt. Inte speciellt kul då man känner att man slösat bort en hel dag på verkligen inget. Visst att jag över på att utmana mig själv att hamna i förlorar känslan och sånt men det ger inte mycket energi det inte. Mest ännu mer utmattad.

Så imorgon ( just det en dag i taget) ska jag försöka ta mig ut bland folk besöka min butik skicka in sjukintyget till försäkringskassan så dom får in det. Ja nu kom det lite måsten här som jag tänkte löst idag men så vart det inte. Det vart att ha film dag i sängen. Med lite övningar. Men öppna bara dörren till förlorar känslan i cirka 3-4 minuter och det var fan jobbigt det där.  Men utmana sig själv skulle jag göra. Så det gör jag för jag vill bli frisk nu jag vill komma tillbaka till jobbet och verkligen börja med mina egna projekt. Jag vill kunna leva normalt. Detta är helt knas att vara sjuk. Speciellt när det inte syns utanpå. Men tro mig det känns inuti.

Något som är skönt är att nu är det bara 100 dagar kvar till Summerburst i Stockholm. Det är verkligen något jag längtar efter. Axwell och Ingrosso Afrojack Dimitri vegas och Like Mike Ja sen kan man ju hoppas på Eric Prydz att han skulle få för sig att dyka upp. Calvin Harris kommer ju till Bråvalla så han lär ju inte komma. Men Knife Party skulle funka. Varför inte An21? Ja det finns ju hur mycket djs som helst som borde komma. :) Något jag verkligen längtar till vill jag lova. Hoppas på toppen väder.




Som sagt ska kämpa mig ut i morgon så man får lite luft och kanske lite energi på det och sen försöka ta mig till jobbet sen på fredag kommer en av mina änglar hit. Min brorsdotter och ska hänga med faster hela fredagen och lördagen. Eller ja det är något tävling på lördag som dom ska på. Så det är kul och se make up sm klart min brorsdotter kommer vinna hela skiten :) 

Men som sagt så ska vi ut och göra Stockholm på fredag. Ska bli så kul att hon kommer och bor hos mig en natt iallafall. Sen ska hon komma upp till sommaren också men då en vecka som vi ska leka turister i Stockholm. Detär faktisk kul att leka turist i Stockholm. Åka båtarna och fika i någon park hänga på söder och ja njuta av livet. Speciellt om solen skiner också då finns det inte mycket som slår Stockholm det kan jag lova. 

Dags att gå in i film världen igen och "glömma" verkligheten lite tar den i morgon orkar inte idag. 


Puss ock kram på er! 

Hörs i morgon! 
Thess




I sängen hela dagen. Är iallafall brun! 





2 kommentarer:

  1. Så trist att du inte mår bra. Vad ser du på för filmer för filmer. Uppbyggande eller verklighetsglömmande? Nu är det vacker vår och skönt med frisk luft.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mest verklighets gömmande skulle jag nog säga feelgood filmer.
      Japp idag lös ju solen så idag vart en mils promenad i solen! :) Underbart gott men nu är jag helt slut!

      Thess

      Radera