måndag 16 mars 2015

Bara 7 km idag.

Men det fick räcka för idag så länge det inte är mindre så funkar det ju. Får ju passa på nu då det tydligen ska bli snö på fredag. Men vafan vem har beställt det nu då? För jag beställde vår vår vår.
















Sen vart det att vila lite och gå igenom en skön dusch och nu så kanske jag ska orka att laga lite mat. Är inte jättehungrig men man ska väl försöka få i sig något iallafall. Har ju bara ätit ost idag smällt i micron. Så gott om man gillar ost det vill säga. Det gör jag. Så jag har levt på ost idag. Men det är fett och protein så det är precis det jag behöver. 

Sjukt trött har jag varit dom sista dagarna och sover som vanligt inte bäst men bättre än innan iallafall nu är det ju några timmar i sträck oftast och det gör ju att man orkar mer. Men det tar mer på en än vad man kan tro och vara sjuk, Även om jag inte gör så mycket på dagarna så det jag gör tar energi och den ska ju återhämtas. Vilket är tydligen lite "jobbigare" än för en frisk människa. Så dags att lyssna på kroppen igen och åter igen en dag i taget. 

Jag är ju bäst på att pressa mig själv så det behöver ja ju ingen som gör åt mig. Det tycker dock min psykolog är lite "kul" då dom flesta i min situation får man ju pusha på rätt hårt men inte mig. Mig får man dämpa istället för min vilja är starkare än vad jag är och då blir det lätt fel. Men personlige tränare Christian har också sagt massa gånger att min vilja är inte av denna värld. Det ligger nog lite i dom orden tyvärr är det nog så att den är lite av orsaken till att jag är där jag är idag. 


Lite så är jag nog tror jag. Dock syns det oftast inte utanpå. Sen är jag bra på att dölja det också. Så ja jag kanske inte alltid är så lätt att tyda. Eller förstå men det kommer tids nog så kommer det. Man lär sig hantera stressen som finns inombords och då kommer mycket släppa i mitt liv tror jag men ja som sagt viljan vinner just nu som vanligt. 

Nu ska jag laga lite mat och äta lite sen film time och försöka sova lite. 

Vi får höras i morgon! 

Puss och kram på er! 

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar