måndag 16 februari 2015

Dags att börja träna?

Ska iallafall ge mig på ett försök idag se om jag kan få lite extra energi av det. Då jag nu varit i mitt rum nu i tre dagar i sträck och behöver komma ut lite. Var och fika med en vän idag vilket var trevlig och fick ju även mysa med hundarna :)




"lille" Enzo han är såå underbar "min lille" Enzo! 

Mys med lite energi får djur. Saknar verkligen det där med att ha ett djur. Jag vill ha så mycket tid så man kan ha en hund. Hade varit hur underbart som helst för då måste man ju ta sig ut antingen man vill eller inte. Kanske därför dom rekommenderar hundar till äldre och sjuka. :) Vet ju att jag verkligen älskar hundar och får energi av dom. 


Så lite träning idag då kanske ett skönt benpass så benen är som spagetti det hade varit det ultimata. Kanske försöka hinna med ett pass innan psykologen i morgon också. Eller efter det får man se hur det blir men man måste ju i väg till gymmet och då är det ju bäst att göra det man tycker absolut bäst om träna ben. Kanske om lusten faller på också köra lite kondition också. Men det är ju så galet tråkigt att gå på ett gå band. Helt meningslöst skulle jag kalla det. Man kommer ju INGENSTANS! 
Men det måste ju göras det med så om orken faller på efter ett skönt benpass så varför inte. Men jag hoppas lite att jag är så trött så man bara inte orkar mer efteråt och det ska nästa värka lite i benen. 

Det betyder att man inte kommer kunna gå på toa dom närmaste två dagarna. ;) 

Hoppas även att det är mindre folk på gymmet nu när vi är inne i februari. Det borde ha blivit lite mindre folk tycker jag så man kan vara ute i stora gymmet igen. Då kan man ju köra fetbenpass. :) 

Ja ja nu ska jag chilla lite till sen blir det fan gymmet. Är lite taggad faktiskt. :) 

Puss och kram på er! 

Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar