onsdag 28 januari 2015

Vävla hals!

Men har köpt såna där halstabletter som man bara ska äta tre om dagen och nu har jag tagit en och vet inte om det känns någon skillnad. ( Ja det tar säkert flera dagar. Men i min värld så borde jag vara frisk nu) Var och hängde lite i solariet idag för det är skönt och för att försöka slappna av lite. Ska ju till psykologen i morgon.

Var även och hämta ut ett paket som gjorde mig så lycklig så det finns inte. kolla vilken snygg hoody!


Första provet på framtidens beställnings bara kläder för forskningen om ska kunna fortsätta!  Vilket är viktigt även om många inte tror på iden att socker framkallar sjukdomar så tror jag fan på det helt säker på att så mycket sjukdomar vi dragit på oss dom senaste 30 åren har inte funnits tidigare. Nu säger jag inte att allt har med socker att göra men mycket har. 

För det vi inte kanske tänker på så mycket är att när det var inne med denna fettsnåla mat som kom i början av 80 talet typ 83 kanske så var man ju tvungen att tillsätta något i yoghurten för att den skulle vara ätbar utan fett. Just det man tillsatte socker i alla dess former. Det är mer socker i en lätt yoghurt än i en burk cola visa dom för inte så längesen på Plus i SVT1 :) Då är vi ju där. Vad händer med kolhydrater ( Socker) som inte kroppen använder jo det blir bukfett. Sen blir man inte lika mätt på kolhydrater som om man äter en fettkost. Fett mättar och du kan vara mätt hur länge som helst. Men det bästa med fett är att det blir inget annat än energi till din kropp så den orkar längre. 

Nu ska jag kolla på tv och ladda inför psykologen i morgon lite mat kanske om jag orkar annars tar man det i morgon. Är inte alls hungrig så lite kall BCAA från MMSports så gott så det är löjligt. :) 




Puss och kram på er så hörs vi i morgon! 

Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar