torsdag 29 januari 2015

Psykologdag.

Ja dom är lite tuffare än andra dagar. Men sen är det ju för något gott. Men hon är noga med att potentiera ut att det är viktigt att jag gör saker jag tycker är kul och att jag umgås med vänner. Man är verkligen helt slut efter en timma med psykologen. Sen att jag inte kunde sova i natt gjorde väl inte saken bättre. Men ja ibland så vill jag tydligen inte sova.

Hoppas på att halsen kan vara bra i morgon så man kan få träna igen. Saknar verkligen träningen endorfinerna. Ja allt som man kan tänka sig. Men mår så underbart när man är klar och klarat passet och det kändes lite "lättare" än förra gången. :)


Sen har jag ju nya träningsbyxor och dom är typ hur sköna som helst. Man vill nästa ha dom på jämt bara för som är så sköna. Reebook vet sina saker! 

Ska laga lite mat ikväll tänkte jag gräddkokt strimlad vitkål med något på kycklingfärs. Kanske kycklingbullar eller kyckling biffar man vet inte än det får vi se sen. Bilder kan jag lägga upp i morgon! 

Ska försöka att sova lite i natt det hade ju inte skadat precis men ja inte mycket jag kan göra om inte min kropp vill sova. :) Den sover väl när den är trött förmodar jag. 

Helt sjukt att om en månad så är det tre år sen jag bytte kost för att bli lite piggare och om jag skulle tappa några kilo så skulle nog inte min kropp ta skada av det. Inte trodde jag då att jag helt plötsligt skulle lyckas tappa mer än halva mig. 



Nu är längtan efter min blivande kropp. 


Då naturligtvis i min kroppsform. Då jag är lite längre än henne! 

Kollade på en fantastisk föreläsning av överläkare Tore Persson! 

Den handlar om socker och vad som hänt dom senaste åren! Det är dags att göra något väldigt snart så man öppnar ögonen! Lyssna det är väldigt intressant! 

Nu ska jag laga lite mat! 

Puss och kram på er! 

Thess








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar