tisdag 27 januari 2015

Tillbaka till verkligheten.

Efter en kryssning och en dags vila efter kryssningen. Sluta med halsont och helt trött i kroppen. Huvudvärk och dessutom ont i hela kroppen. Under om det är en förkylning på gång? Mm känns ju så iallafall. Så idag blir det att kontakta försäkringskassan och få tag i min läkare då Ataraxen ( Hur det nu stavas) är typ slut och jag vet in om jag ska ta mer eller inte?

Men man får leva på hur kul det var på kryssningen tema sjö och hav. Sjukt kul att alla verkligen går all in. :)
























Ja korten talar ju får sig själv. Vi hade galet kul. Tackar AllaVii för en galet kul årligt evenemang. Har redan bokat upp nästa år i kalendern. :) 

Nu ska jag kolla lite film och vila min kropp så man kan träna snart igen. 

Puss och kram på er! 

Vi hörs nog senare. 

Thess



2 kommentarer:

  1. Behövs lite "pepp" i vardagen 👍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det behövs det alltid. Det vill jag lova. :) Det sägs ju att man behöver det som mest när man förtjänar det som minst. ;)

      Thess

      Radera