onsdag 21 januari 2015

Varit hos psykologen.

Det är väl det jag gjort mest idag. Har börjat analysera hit och dit. Mycket tankar som snurrar runt. Sen hälsat på lite folk som man känner. Då min psykolog sa åt mig att göra saker jag tycker är kul och att umgås med vänner. Så då gjorde jag det idag. Ska väl kämpa mig iväg till gymmet är planen idag. Men om det nu inte sker så gör det inte så mycket då det är lite vilodag idag. Så det skulle bara köras kondition idag och det kan jag göra lite extra i morgon om det så krävs.

Ska försöka blir klar i mitt rum istället. Lite viktigare tycker jag då jag inte är klar än sen jag flytta in. Men idag så hoppas jag att få lite ordning i rummet. :) Håll tummarna ni. Men jag får inte gå utanför dörren i morgon om jag inte är klar med mitt rum. Så är det bara och ja jag vet att jag hittar jättemycket andra saker att göra förutom just detta fixa till mitt rum. Men nu ska det fixas och med lite skön musik så ska det fixa till sig. Lägger upp bilder imorgon på hur det blev.

Sen måste det diskas lite också. Inte heller så kul men måste göras. Ser för jävligt ut i köket. Det klarar jag bara inte av. Mitt rum är en sak det är bara jag som måste vara där men i köket kan ju fler vistas. Inte okej att ha det så. Så när jag ändå är på hugget så kan jag väl lika gärna ta köket också. Mys och träningsdag vart mys och städ dag.


Har en del kläder kvar sen förr i tiden som jag inte vill slänga så dom tänkte jag förvara i en stor garderob som vi har men det finns väldigt lite plats i den så man måste leka tetris. Hoppas på att dom skulle kunna fixa till lägenhets förråden snart så man kan ställa ner lite där av våra prylar som vi har man inte använder så mycket. Men det kan nog dröja tyvärr då det var mögelskada. :( Så vi får planera med att det är här vi ska ha grejerna i lägenheten. Lär ju få plats på något sätt tycker jag. :) Finns ju  lite plats under sängen också. Jo då detta ska jag fixa.

Så vi hörs i morgon igen!

Puss och kram på er.

Thess






2 kommentarer:

  1. Sund tanke fr psykologen, hoppas du får rätsida på saker och ting.
    Ha en fin dag 😃

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, Ja jag gillar henne faktiskt. Känns som om hon fattar vad som behövs. Bara för det inte syns på utsidan så behöver man energi för att klara insidan. :) Ja det hoppas allt jag med det är en lång väg men lika bra att göra det nu så blir det väl klart någon gång iallafall. :)

      Tack igen!

      Kram

      Radera