tisdag 20 januari 2015

Mördarpass på gymmet känns idag.

Tack min käre Personlige tränare Christian för detta underbara upplägg på gymmet! Det är helt underbart även om jag kanske inte gillar dig just under passet så efteråt känner man sig som en prinsessa. Tack!


Ska från och med måndag börja med fasta igen för nu är det slut lallat. Dags att suga tag i livet igen för att så snart som möjligt komma tillbaka till jobbet igen. Även om det är jobbigt så måste det göras. Känner mig taggad inför nästa vecka träning och kost i fokus. Inget annat bara det jag älskar mest. 

Ska ju på kryssning i helgen med lite folk som ger energi därför börjar jag inte på riktigt fören på måndag. Men då blir det idiot strikt kost och träning i två veckor. Innan det är dags att återgå till jobbet igen. Ska bli lite skönt men skrämmande på samma gång. Men funkar inte att gå hemma när man har en bokstavskombination ihop med ångest. :) Sysselsättning is the thing. 

Ska hänga lite med dom bästa i eftermiddag sen jävlar ska vi till gymmet och köra ett nytt skönt ryggpass jag och My. Känner eftergårdagen redan nu att jag kommer ha sån sjuk träningsvärk ikväll! Tack Christian! 

Nu som sagt ska jag vara lite social här mot gänget! :) 


Puss och kram på er! 

Thess






Ett år sen ikväll kl 22 sen jag rökte sist.. :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar