fredag 23 januari 2015

Fullt upp igår.

Men jag klara det tillslut att fixa mitt rum och resten av lägenheten. Det tog dock sjukt mycket längre tid än planerat. Men det vart klart tillslut. Helt underbart skön känsla för detta har jag skjutit upp på sen vi flytta in.. :) Men nu är det fint och i ordning här och precis så som det ska förbli.

Vart en snabbis träning igår. Kändes inte som om det var till någon nytta men det var den nog. All träning är bra träning. Måste se det så. Idag ska triceps och axlar få sig en rejäl omgång vill jag lova. Här ska det tas i för kung och fosterland. Hoppas på att vi kanske kan träna lite halv tidigt idag.

Ska även shoppa loss pirat grejer. Byxor en vit stor skjorta och sen MAT. Ska försöka muta en vän som har bil och se om man inte kan åka och storhandla med han? SÅ mycket lättare med bil. Då kan man köpa allt inte vänta till sen och sen då blir det i en affär som kostar dubbelt upp mot vad det borde.

Ska ringa försäkringskassa och anmäla mig sjuk. Se sen hur man ska göra. Är ju inte så bra på att vara sjuk. Men så kan det ju vara om man är en arbetsnarkoman. Vilket jag kan stå för att jag är. Min psykolog sa till mig att göra saker jag blir glad av och ger mig energi. Så det ska jag sysselsätta mig med hela nästa vecka. Nu i helgen ska jag ju leka pirat. Det kommer hoppas jag ge en massa energi precis som Åre resan gjorde. Ibland behöver man bara bryta vardagen och göra något annat för att samla energi. :)

Men som sagt först försäkringskassan måste även ringa huvudkontoret först och se hur det funkar hos oss. Kommer inte ihåg hur det var förra gången för lite drygt ett år sen. Då jag operera bort huden. Att man kan glömma hur man gjorde så snabbt. :)

Som sagt en dag full i liv som vanligt. Så vi hörs ikväll eller i morgon!

Puss och kram på er!


Jo den här tröjan den bad jag min dåvarande butikschef beställa åt mig för tre år sen. Jag satte dom som ett lite mål på vägen. Lite för mig själv ingen som vetat om detta mål. När jag fick hem den fick jag inte ens på mig den.. Ja nu är detta en tjej storlek och jag har för breda axlar så men förutom det så sitter den ju som ett smäck. Sånt är kul när man hittar när man går igenom bråten på rummet. Ja jag bjuder på frillan. ;) 

Nu så Puss och Kram på Er! 


Åre helt underbart! 












 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar