söndag 18 januari 2015

Träna eller inte träna?

Det är den stora frågan i mitt liv just nu. Men för mig är det ett jobbigt beslut som måste tas. Enklare om någon sa åt mig att nu går du och tränar eller nu tar du vilodag. Men man känner sig inte alls lite bra om man vilar. som om man tränat. Idag är det ändå bara kondition som ska göras så det är ju inte så jobbigt heller. Men det är jobbigt att gå dit. :)

Men spelar nog ingen roll hur jag gör så kommer det vara drygt ändå. Har träningsvärk och är trött men går jag och tränar nu så kommer jag ju att vakna till liv och jag kommer ha svårt att gå upp och träna i morgon. Men somnar jag inom några timmar så kommer jag förmodligen vakna i natt och vara vaken halva natten. Nu verkar det som om My inte ska träna så då skiter jag nog också i det? Kanske vi får se. Har ju hela natten på mig.

Ska till läkaren i morgon igen. Förlänga sjukskrivningen. Känner mig inte redo att gå tillbaka och jobba än. Men snart så hoppas jag att jag är på banan igen. :) Orkar bara inte helt enkelt. Inte värre än så. Det syns säkert inget utan på min det känns inuti. Så är det och som jag känner idag så orkar jag inte gå till gymmet och massa folk utan bara vara hemma. DÅ blir det så. Lite för My inte ville heller. Så tack för att jag inte behövde. Men svårt att förklara hur man känner men det är jobbigt. Så är det.

Får se vad läkaren säger i morgon. Hoppas har förstår mig och att han inte tvingar en att börja jobba. får typ ångest bara man tänker på att jobba. För mycket som snurrar i huvudet just nu tror jag. För lite sömn blir ingen bra kombo. Men Jag sover ju mer nu än innan. Så bara försöka komma upp i typ 7-8 timmar. Men att få 3-4 i sträck är ju underbart bara det. :) Sen mycket ila som att kolla på film och bara varit har ju hjälpt lite. :)

Men jag är inte där än helt enkelt det tyckte inte min psykolog heller. Så det blir att chilla lite med jobbet ett tag till. Nej nu ska jag fixa klart här efter vi städat ut julen och försöka komma i säng tidigt och upp och träna innan läkaren i morgon. :) (Wish me luck)

Hörs i morgon!

Puss och kram på er!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar