måndag 5 januari 2015

Ringt vårdcentralen.

Måste skriva in mig i en så jag tog en nära där jag bor. Bromma hoppas på att den är bra. Dom ska ringa mig runt 10:35 så får vi se om du vill ha mig hos dom. Sen hur vi gör nu? Är sjukanmäld från jobbet och har ju 7 dagar som man får vara det utan läkarintyg. Men vi får väl se hur man mår.

Fick tre timmar i sträck i natt. Nästan tre timmar. Vet inte när jag sov så länge i sträck senast. Så det var skönt. Men är ju galet trött hela tiden. På dagens agenda står det att göra saker jag tycker är kul och vila naturligtvis en film eller två kanske. Ta det lugnt helt enkelt en skön mys dag.

Nu ska jag vänta vidare på att Vårdcentralen ringer och att dom vill ha mig i Bromma. :) Annars blir det väl en annan vårdcentral.

Vi hörs senare skriver ikväll om hur det gått. :)

Puss och kram på er!

Thess

5 kommentarer:

  1. Bra att du sovit lite bättre �� och ännubättre att du tar tag i det. Hoppas du får en tid snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick tid igår och det var ångest och en depression så det är bara att börja jobba på det och bli frisk så snart som möjligt.

      tack för omtanken!

      Thess

      Radera
  2. Hur gick det med vårdcentralen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var hos dom igår och fick lite utredning ångest och en depression så nu ska jag börja bearbeta mig själv. :)

      Radera
  3. On the rigth side on my blog you have googel translate. Just press english and it get translate for you. <3

    SvaraRadera