torsdag 1 januari 2015

Nyårslöften?

Ja men ska man inte ta några då. För mig så är ett liv utan socker inte något jobbigt längre. Eller ja jo klart det är jobbigt men det är inte den utmaning det är för andra som inte klara av att leva utan socker. Så nej inget sånt. Inget som kommer sätta press på mig som till exempel viktminskning på en viss tid. Utan jag tror jag har det.


1. Börja alla dagar med en positiv tanke vilket leder till att resten av dagen blir positiv 
2. Utöva någon form av träning varje dag. För ett välmående i själen
3. Fortsätta inspirera om det så bara är en person om dagen så är det en mer än ingen. 
4. Njuta av maten och välmåendet man får av denna underbara mat. 
5. Sätta mig själv i första rummet (Att lyssna på min kropp hur den mår och se till att den mår bra, alltså inte ignorera utan lyssna och göra något åt problemet om det är ett.) 
6. Sprida så mycket kärlek  jag kan till nära och kära. 
7. Lära mig ta för mig mer och skita i jantelagen. 

Detta är sakerna jag ska jobba på. Kämpa med för tro mig gott folk. Detta är inte så lätt som det står skrivet. Men utövar man detta varje dag så ska det nog sitta om 365 dagar. eller vad tror ni?

Nu är det dags att boka resa till Borlänge till mina vänner och samt personlige tränare som också är en vän. Lördag tidig morgon går tåget till dalarna. Ska bli skönt hoppas på att man hinner slappna av lite och få sova lite. Sen ska det tränas och bakas bröd. :)

Nu ska jag försöka vila lite sova ja det håller vi tummarna över.

Vi hörs imorgon puss och kram!

Thess










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar