torsdag 1 januari 2015

2015 då kör vi!

Hade en väldigt trevlig kväll igår med Sandra och My och även en stund Mys vän Carina. Men vi som höll längst vas naturligtvis eliten Jag och Sandra.



Naturligtvis så var det massvis med raketer och smällare som smällde vid 12 slaget och ja till och med innan det.Typ hela kvällen men vid 12 då händer det något. Det är helt galet. 

Så nu är det nya året här, 2015. Undra vad det kommer att ge då undrar man ju naturligtvis. Men det är ju det som är lite charmen med livet. Man vet inte vad som händer. Men en sak vet jag som händer nu i januari och det är att dom nya Beck filmerna släpps på C more play Jaklart jag redan kollat på nya Beck filmen är inne på andra gången idag. 

Jag kan varmt rekommendera Beck- Rum 302 
Sen kommer det nu släppas 7 filmer till i januari. Så älskar du Beck filmerna så är det bara att fixa cMore.

Nu blir det att vila lite till Beck och han Gunvald Larsson. var ju inte hemma fören 08 i dag på morgonen. Vakna 10. Det går inte så jättebäst på sova biten. Men man kan ju bila lite. Kanske kan slumra till några minuter. 

Men jag tänkte skriva upp planer och nyårsluften ikväll 


Vi hörs då igen! 

Puss och kram! 
Thess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar