söndag 11 januari 2015

Hem i några timmar.

Vill passa på att tacka mina vänner ni är helt underbara. Tack för att ni finns och orkar med den här tjejen när hon har det lite tufft. :) Massa kärlek till er.

Var och väckte min Personlige tränare Christian idag för att köra lite genomgång av alla övningar. Ska i morgon köra själv igen och fokus på att stretcha mina baksida lår. Då dom är korta och måste blir längre för att jag ska kunna komma någon vart med knäböjen och andra saker som marklyft och sånt jag vill träna. Men nöta nöta nöta. Inget annat och det är i vardagen som jag ska göra dessa grejer. Vilket jag tror jag gjort omedvetet innan dock inte riktigt så som jag ska men jag har sträckt ut ryggen på det sättet. :)

Eftersom man står väldigt mycket på jobbet typ 97% av tiden man är på jobbet så strå eller går man ju. Så då finns det olika övningar som man kan göra på jobbet utan att det ser konstigt ut. Från botten av mitt hjärta så önska jag alla fick äran att ha Christian som Personlig tränare! Shit vilket kille perfektionist men det är ju det som gör han bäst. Bor du som läser i dalarna så finns han där i Borlänge och ja tveka inte ring han och boka in en tid så kommer du förstå.

På väg till Stockholm en sväng för att om några timmar bege oss mot Åre och Copperhill. Detta ska verkligen bli jättekul och som man har shoppat till detta. Ja Monica du är grym på att shoppa år mig. Fick hur mycket grejer som helst för 1000 kr nästan men så jag överlever Åre i en och en halv dag. :) Nya skor väst mössa strumpor underställ byxor linnen ja det var inte mycket som inte var med på listan. :) Tackar för all hjälp. :)

Tror jag har blivit känslig för laktos? Frågan är kan man bli det i efterhand? Kan det bara komma sådär från ingenstans? För eftersom My hon jag dela lägenhet med är laktosintolerant så kör vi laktosfritt mejeri förutom smör. Men allt annat mejeri är laktosfritt så nu när jag varit i dalarna och "njutit" lite så han jag kört grädde i kaffet och i maten och känner mig faktiskt lite svullen efter jag druckit mitt kaffe? Inte så mycket med maten men kaffet och lika vi gjorde kesofrutti. Då kände jag mig också svullen. Konstigt. Nästan så man vill testa laktosfri grädde idag när jag kommer hem bara för att testa. Då är de ju så i så fall :)

Ja det snöa lite i dalarna i går kan jag lova.



Helt vitt. Det är så fint här både sommar och vinter. Inte för jag är något stor beundrare av snö men alltså Dalarna i mitt hjärta! Sen att Stockholm är Stockholm ja det är ju en annan sak! 

Men nu så blir det att kolla lite film tror jag på datorn innan vi är framme i Stockholm igen packa om och sen blir det in till stan igen. Möta upp ligan som ska till Åre! :) 

Puss och kram på er! 

Vi hörs senare i natt när jag åker tåg.

Thess










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar