lördag 10 januari 2015

Åka på shopping tur!

Med Monica. sen direkt efter blir det att åka och träna. Är lite nervös över träningen då jag känner att jag tappat väldigt mycket av det jag lärt mig men samtidigt så är det ju bättre att jag gör det med han min käre PT än att jag står själv och det mest blir fel. Så det blir rätt med en gång. Sen köra ett skönt pass i morgon också. Så kommer det nog kännas bra igen.


Dom har ju tydligen gym dit vi ska så det måste man ju testa på lite spa. Så bada varmt blir det också. JA jag kommer vara lite ute i snön också när solen lyser. Få så mycket d vitamin man kan få den här tiden på åter. Inte så mycket alltså. Kollade upp vädret och det ser lovande ut på måndag. Solen kommer skina på dagen så jag vet ju vad jag kommer göra. Sola sola sola. Sen blir det nog lite skönt gym och sen fixa sig och sen fixa sig inför kvällen! :) Längtar redan nu!

Men först nu så ska vi på shoppning tur!

VI hörs senare så får ni se shopping fångsten. :)


Puss och kram på er!

Thess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar