onsdag 14 januari 2015

Dags att göra sig klar.

Inte nog med att telefonen tröttna ur i Åre jag glömde mitt körkort där. Men det kommer på posten förhoppningsvis på fredag eller måndag. Men ändå stress är inte bra för under stress så glömmer man saker. som sitt körkort. :)

Tur iallafall att det gick att lösa så dom skickar tillbaka det till mig. :)

Ska snart börja ladda inför att åka till psykologen. Är som jag skrev i går inte nervös men det släpper nog när jag kommer dit. Hoppas jag iallafall. Sen får vi se vad som sker och inte sker. Men när jag inte har koll på sakerna så kommer en viss oro i kroppen. eftersom jag inte känner henne som jag ska till så vet man ju inte heller hur det kommer bli. Vi kanske inte alls funkar ihop hur gör man då? Ska man be om en ny då?

Sen måste jag förbi min vårdcentral och fixa med sjukintyget som inte kommit än? Lämna in det ihop med min telefon ( Där kommer det ångest bara tanken på att jag ska in till jobbet) så den blir lagad så snart som möjligt. Tror inte det är något större fel på den men något är det ju. Kanske ska ringa Sony Care istället. :) Dom är ju världsbäst och lite till på allt som handlar om Sony. :)

Nu ska jag gå igenom duschen och sen bege mig av till psykologen.

Vi hörs senare!

Puss och kram på er!

Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar