tisdag 13 januari 2015

Tillbaka till vardagen.

På väg hem nu mot Stockholm. Imorgon bär det av till psykologen och efter det ska jag kolla upp badhus i Stockholm. För nu har jag lekt i poolen på hotellet i två dagar så jädrar vad kul det är och sen tränar man ju hela kroppen. Så det ska bli en del av min nya träning.

Är lite nervös över det här med psykolog. Vet ju inte hur det kommer gå eller hur det funkar. Vad pratar man om? Pratar hon/han innan eller måste jag börja? Så om någon undrar vad jag ska fundera över i natt så är det detta! :) Eller ja det är nog vad jag kommer att fundera över i natt. Men hoppas på att hen lyckas med mig få man kan få bot på min ångest så snart som möjligt.


Vill ju komma på banan igen och få sova en hel natt. Som jag längtar lyckades med iallafall 3 timmar i sträck i natt men det kan vara för jag inte sovit på snart 48 timmar. Så jag orka inte längre. Men som sagt lär nog inte bli många timmar i natt. Men fundera på att jag ska träna innan jag ska till dom i morgon? För att koppla bort huvudet lite.

 Det har varit sjukt skönt att komma i  väg en sväng och tänka på annat men nu är det dags att suga tag i livet igen. Så man kan börja med allt som jag planerat. Dags att styra upp vardagen så man får tillbaka rutin i den och att jag verkligen jobbar med mig själv så jag kan komma tillbaka till jobbet igen. För så kul är de inte att gå hemma. Men jag ska försöka sysselsätta mig så gott det går och sen träna promenader och nu simma. Det är det som kommer förgylla min vardag fram tills man kommer tillbaka till jobbet. 

Kan väl erkänna att tanken på att börja jobba igen är inte så kul. Bara tanken stressar upp mig. Så nu släpper jag den tanken ett tag. Måste även ringa min läkare i morgon då mitt sjukskrivnings intyg inte kommit än? Så det är prio ett på listan. Sen gym och sen blir det psykologen. Fixa med min telefon också som inte funkar längre. den överlevde inte Åre resa. Men kul var det så det får gå ändå. 



Den här killen har varit en helt underbar värd uppe i Åre även vår lille chaufför Gabriel hitta inge kort på den killen. Men dessa två har då minsann styrt upp timmarna vi var uppe i Åre till max! Helt fantastiskt bra och helt underbart och man blir varm i hjärtat bara man tänker på det vi gjort och att man skulle kunna tänka sig vara kvar några dagar till utan problem. Tack! 

Men nu gott folk ska jag chilla lite kanske en  film då vi inte är framme fören runt 23 i natt. :) några timmar kvar. :) 

Puss och kram på er! Vi hörs i morgon! 

Thess












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar