måndag 29 december 2014

Tvättstugan på morgonen.

Mest bara för att få det avklarat så slipper man ha det som ett drygt moment som man inte alls har lust med när det är dags. Tidigt på morgonen så är det inte så mycket ursäkter. Utan bara att göra.

Funkar lite så med träning och mig också. På morgonen så har jag inga ursäkter till att inte göra det. Men på kvällen efter jobbet så finns det 10000 ursäkter att slippa. Lyckades även i natt få till nästan 2 timmars sömn. Det tar sig sa mordbrännaren. Jag längtar verkligen till den natten då man sover hela natten. För detta börjar bli drygt nu vill jag lova. Men det går väl över tids nog kanske hur svårt ska det vara att bara släppa stressen? Helt ärligt. Så är det inte så lätt som man kan tro.

Inte så lätt som jag trodde. Utan den är där med eller utan telefon. Jag leker faktiskt inte med telefonen när jag ska sova. Men nu vet jag ju att det är ingen ide att försöka sova innan 2-3 på natten och jag sover som längst till 4-5 och dom timmarna är så guld värda. Helt underbara timmar man får man skulle behöva lite mer.

Har fått det förklarat för mig nu av dom flesta jag pratar med att det är dags för en sjukskrivning för väldigt snart utbränd och även om jag inte är utbränd helt än så är jag nära nu och detta leder till att om jag inte gör något nu så kommer det ta väldigt mycket längre tid att ta sig tillbaka. Det har jag ju definitivt inte tid med. Så jag det är väl dags att ta tjuren i hornen. För nu har inte jag sovit riktigt på flera veckor. Nu den senaste två veckorna till och med inte sovit alls vissa nätter. Det håller inte jag måste få min sömn. Så är det ju inga konstigheter med det. Dags att fokusera på mig ett tag.

Saker som ska fixas idag. 
Dejt med min förra butikschef 
Köpa elvisp ( julklapp) 
Träffa en kollega
Byta byxor på Mm sports 
Handla lite mat inför månaden.
Städa klart mitt rum. 

Så lite saker står på schemat men inget som är jobbigt på något vis bara att göra men först så skajag hämta tvätten och fixa i ordning mig.

Så puss och kram på er!

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar