tisdag 30 december 2014

Tränat!

Det är fan bland det bästa som finns att få träna dessa underbar ben.


Som en vacker dag kommer vara sjukt snygga också. Inte bara skönt utan även snyggt. Körde verkligen så hårt det gick och lite till benen var som spagetti efteråt vilket är det bästa. Sen på tunnelbanan in nu till jobbet så kom den där tröttheten som kommer innan kroppen tar sin energi från fettet.

Inte på något vis i närheten av ett blodsockerfall men man blir så där skönt i kroppen trött. Men det tar bara några minuter så är man på banan igen. Nu så är jag väldigt trött i mig själv just nu då sömn inte har varit i någon över konsumtion vill jag lova. Tur man solar så man inte ser så sliten ut som man är :)


Hoppas att skiten släpper snart så man blir normal igen och kan använda sin hjärna som en normal människa. Eller ja vi behöver ju inte överdriva normal är ett väldigt starkt ord tycker jag. :) Varför ens försöka vara normal? När man inte behöver så att säga. Snart dags att tagga till inför jobbet är inte ett skit taggat tyvärr. Är mest bara trött och skulle vilja sova. Det är vad jag skulle vilja men nej inte i natt heller. Eller ja jag har ju kanske sovit i 1-2 timmar totalt. Bättre än inget absolut men inte okej fortfarande. 

Så nu en kaffe till på detta samt lite Tiesto i öronen så kommer det nog lösa sig. 

Vi hörs ikväll eller i morgon! 

Puss och kram på er! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar