torsdag 25 december 2014

Tåget hem 30 min sent!

Ja men nu sitter man iallafall på tåget. Dock lite sent men det är ju SJ så man hade kanske inte räknat med så mycket annat. :)

Har haft två helt underbara dagar vill jag lova. Skönt med ledighet men hade nog behövt ett tag till. Hoppas på lite sömn i natt. Men har en känning att det bli lite såhär.


Så ja ingen sömn ingen träning. Ingen träning det betyder tråkigt liv. Men snacka med min bror idag på vägen till tåget och han tycket jag skulle börja träna på kvällen och se om det gav något? Att jag inte känner samma stress inför jobbet utan längtan till träningen istället. Kanske ska testa det. Se hur länge man pallar men min kropp verkar ju inte vilja ha någon sömn nu så det är väl bara att lyssna på den. Men jag tror ju att jag vill ha sömn men det går inte tydligen. 

Sömnen är ju det viktigaste vi har i livet nästan iallafall om man bortser från att man måste äta och träna också så är ju sömnen det viktigaste. Skit stress över allt nytt i jobbet och lite annat crap. 

Idag är sista dagen då det är tillåtet att äta lussebullar nästa gång första advent nästa år. Men brödet tänker jag testa att baka utan vört krydda i se om man kan få till ett gott rostbröd kanske? 

Kanske hinner kolla upp det i morgon får se hur trött jag är. Alltså igen hur mycket sömn jag lyckas klara av i natt. som det känns just nu så lär det inte bli många timmar. Men jag är glad om jag få en timma. Det är ju bättre än ingen. 

Har insett att jag längtar till Summerburst som aldrig förr massa skön musik och människor och djs. Fick biljetten av mamma och pappa i julklapp tackar man för bästa julklappen! 

Tänkte köra ett fett benpass i morgon innan jobbet mest för jag behöver energin till jobbet. Behöver mina endorfiner. Köra det fetaste benpasset på hur länge som helst. Vill ha mina endorfiner i rullning i kroppen. Sådär skönt så dom bara virvlar runt i kroppen och man går på ett rus hela dagen. Det vill jag ha i morgon. Skiter i om jag inte sovit något i natt jag ska träna i morgon. 

Sen får vi se hur det går med resten. Blir inte sömnen bättre så blir det att uppsöka en läkare. Jag har ju fri kort, får väl passa på då. :) 

Nej gott folk nu ska jag chilla vidare på tåget och hoppas på att det inte är mer sent. :) 

VI hörs i morgon! 

Puss och kram på er! 

Thess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar