tisdag 16 december 2014

Sovmorgon?

Om man bara kunde sova lite så hade det ju varit trevligt. Ska inte gnälla inatt vart det 4 timmar :) bättre än på flera veckor. Så det är ju bara att tacka och ta i mot. Hoppas på att det fortsätter åt att man får sova dom timmarna som man ska sova.

Det sägs att stressen förstör sömnen och det är väl bara att inse att jag är lite stressad då och att jag kanske inte är lika stressad som förra veckan. Vilket jag ser som en bra bit i livet och skönt med hopp om att det kanske kan sluta helt och man kan sova normalt för det kommer då inte funka i längden det här med ingen riktig sömn.

För i morgon är det som vanligt igen. Uppe och väcker tuppen vid 04 mot gymmet och mitt nya tränings schema börjar som Christian min Pt styrt upp åt mig. fyra dagar styrka och resten kondition. Så nu kommer varannan dag blir det gym och varannan kondition. Ska bli så galet kul att börja köra. Kommer hinna lagom till jul som kommer vara tre vilodagar men sen är det igång igen. Är sjukt taggad faktiskt. Saknar mina endorfin rus. :)




Två dagar jobb kvar sen ledig två och sen är det bara två jobb dagar kvar innan julledigt. och hem till mina familj och hänga med dom över julen sen tillbaka till vardagen och vänta på ett nytt år. Nya tag nya upptåg och massa nya projekt som ska fixas och möten som ska styras ja ett nytt år helt enkelt.

Men nu är vi här den 16.e december och snart dags att ge sig av till jobbet men först duscha lite och fixa till frillan. Försöka tagga till lite inför en dag med grabbarna. Mina underbara kollegor Loke och Fredrik. Dom gör att man vill till jobbet. Även om man kanske inte är lika taggad som för några år sen så gör dom att det blir lite lättare. Tack till er killar. :)

Vi får höras lite senare eller i morgon efter gymmet. :)

Puss och kram på er!

Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar