måndag 15 december 2014

Mötet gick bra!

Det kommer tids nog visa sig vad det handlar om, men bra kommer det att bli. :)

Påväg mot jobbet nu ska försöka tagga igång så gott det går, känner mig lite seg och små ont i halsen. Hoppas hoppas inte någon förkylning är på gång nu utan att det "bara" är dom där flimmer håren som växer. Snart ett år sen jag tog min senaste cigarett. Galet vad tiden går fort. 11 månader på lördag.. Coolt att en bok kan förändra så mycket.



Kom precis på att jag glömt nycklar till jobbet då jag inte har min ryggsäck med mig, crap. För där ligger dom, kolla om my kanske kan komma in med dom sen. Crap har nog ett stycke sur bc nu kan jag tänka mig. Hoppas My vill komma in med dom! Orkar inte med en sur bc på en måndag.

Inte lyckats sova något vidare i natt heller. Så man är lite små trött men bara att bita ihop helt enkelt! Inte så svårt, måndagar brukar vara ganska intensiva för vi bara är två. Då blir det mer att göra på någotvis. Tiden går snabbare.

Har iallafall en underbar träningsvärk i rumpa och rygg som aldrig förr. Tack underbare Pt Christian för detta. Älskart verkligen.



Nu är det dags att tagga till lite så man orkar dagen ut. Vi hörs senare eller imorgon igen!
Puss och kram
Thess






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar