onsdag 17 december 2014

Men underbara benpass.

Utan dig hade jag inte klarat vardagen. Tack underbara gym för energin du ger. Tack min underbara PT  Christian för ett underbart tränings schema. Är helt lycklig inombords. Trots typ ingen sömn.



En ny liten leksak från Sony Mobile smyckar min arm. Kolla här ser man sömnen, lite iallafall kan erkänna att den är inte 100% smartbandet. Men typ så nästan lika som det ska den känner nog inte helt av allt. Men kul ändå.





Har tydligen cyklat men det vet jag att jag inte gjort, samt sömnen är inte rätt då jag inte sovit i sträck så mycket men ja det är ju kul att se iallafall. Helt onödig grej men ändå så nödvändig. Tack Sony för era grejer man alltid vill ha och måste fixa. 

Snart dags att bege sig till jobbet försöka tagga till lite då. Efter ett helt underbart pass på gymmet. Det är verkligen helt underbart att köra ben älskar det så mycket så det finns ju inte ens. Endorfinerna rusar omkring i kroppen och nu efter två dagars vila så var det riktigt skönt. 

Men som sagt nu är det jobb ikväll är det julbord med Sony se om det finns något man kan äta? Eller om man ska äta innan för att slippa eventuella magproblem. Inte så kul och hamna på toa i timmar bara för maten inte funkar som den ska för mig. 

Men vi härs senare ikväll eller i morgon beror på hur trött jag är när jag kommer hem ikväll! 

Puss och kram på er!

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar