lördag 13 december 2014

Snart dags att väcka Ptn.

För idag ska det tränas som aldrig förr. Lite extra mest för att jag kommer ha träningsförbud några dagar nu då min rygg ska käckas rätt i morgon. Efter det får man inte träna på 2-3 dagar så då är det vila som gäller man idag då jävlar ska det visas upp vad jag lärt mig. Man är lite nervös för tänk om jag inte blivit nå bättre på det jag övat på nu i flera veckor. Eller att jag gjort fel helt enkelt det kan ju också vara lite pinsamt. Men då blir det att göra om och göra rätt. Inte värre än så.

Lucia idag ska vi mys loss med lussebulle bak ikväll och även i morgon för jag ska lära min Pt Christian baka lussebullar och sen ska vi utveckla ett vörtbröd också som man kan ha på julafton. Sen kanske avancera lite och styra upp lite glögg lchfstyle. Se om man kan få till det lite gott. Sen så ska jag laga lite god mat i kväll också tror det lutar år kyckling"kött"bullar. Så kycklingbullar blir det ju om det ska var rätt. Lite gräddsås och varför inte lite blomkålsmos till det. Mums vad gott vi ska ha det ikväll.

Men först är det dags att starta operation väcka Pt Christian. Då han like en bild på min Facebook runt 4  natt så låter jag han sova lite han som kan. Här är det en underbar liten tjej som låter som aldrig förr.





Sen är ju Charlie här också man han gör inte så mycket ljud av sig. Men söt det är han lille Charlie. 

Men vi hörs säkert senare eller i morgon det märker vi! 

Puss och kram på er! 

Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar