fredag 12 december 2014

Packa väskan.

Ikväll efter jobbet bär det av till Borlänge lite kvalitetstid med lite vänner men mest PT Pass med Christian. Ska bli hur kul som helst faktiskt. Ska sen på söndagen åka och knäcka till min rygg igen och sen ska den vara fixad. Hade ju varit underbart skönt. Efter det blir det att lära Christian lite saker. Så som baka lite julbak lchf style. Lussebullar lite vanliga bullar kanske och vörtbröd kanske pepparkakor. Sen går tåget hem vid 19:50 tillbaka till vardagen.

Dock är det väl  tränings förbud några dagar igen så tillbaka till verkligheten är nog inte fören tisdag onsdag kanske. Men då ska det bli hur kul som helst. Tog ju en liten vila dag i dag. Kände att min kropp skrek efter sömn då den senaste tiden inte fått så mycket va just den varan. Sen ska ju all packning med och sånt så jag orka inte dra rundor med den.

Kör lite advetsfusk här idag då jag inte är hemma fören sen på söndag kväll så då kommer jag inte orka förmodligen . Men ska ju ha adventsfika i Borlänge också naturligtvis under dagen :)






Fick ett kort av min Pt igår


Han ville visa att jag gått ner i vikt inte upp som jag tror. Men ja vet i fan om det är mer än ansiktet? Lite i ansiktet. För det känns då som om man gått upp typ 10 kilo vill jag lova. Så känns det i kroppen. Men det kanske inte är så utan bara mitt psyke som bråkar med mig. Men jag kanske har gått upp på benen och magen men inte i ansiktet? Kan de vara möjligt? Ja inte vet ja. Jag orkar verkligen inte mer stress över min vikt som jag inte vet om jag gått upp eller inte men försöker verkligen släppa allt sånt. 

Har inte tid med det liksom. Tränar ju lite styrka och "skiter" i vikten på det viset men bryr mig när jag får kommentarer om att jag gått upp i vikt och så vidare. För det vill jag ju inte men samtidigt så vill jag ju ha kroppen som jag strävar efter och den får typ väga vad den vill lite. Det spelar ingen roll så men just orden har du inte gått upp i vikt? Eller nu har du allt gått upp i vikt. Dom klarar jag inte. 

Men jag lyssnar på min Pt och hans ord är min lag jag har kanske gått ner i volym?! 

Nu ska jag iallafall packa väskan och sen fixa till frillan och bege mig mot jobbet. 

Vi hörs ikväll eller i morgon! 

Puss och kram på er! 

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar