söndag 7 december 2014

Restday.

Tydligen sak man ha vilodagar när man träna. Jag har inte fattat varför man de ska man DÅ jag ändå alltid mints väntar 48 timmar mellan muskel grupperna ändå. Men idag så kände jag att det kunde vara skönt att få sova lite iallafall. Har ju varit en kraftig bristvara i mitt liv det där med sömn. Så i natt fick jag nog mer timmar än dom senaste dagarna i hop cirka 6 timmar. Man känner sig nästan som en ny människa. Så ny regel. Vilodag en dag i veckan så man kan sova några extra timmar. :)

Ska idag medans jag är på få hjälp av min käre vän Calvin som idag ska fixa med sponsor mail mall. Tack underbara du! Själv ska jag jobba som aldrig förr med hopp om att det blir galet tryck i butiken.

Ledig imorgon fast jag ska minsann kör ben som ALDRIG förr i morgon så uppe med tuppen kommer jag vara sen är det två möten som ska göras tänkte även kanske hinna med att tvätta också. städa lite och laga lite skön mat. det var morgondagens planer det. ( En dag i taget my ass) Sen är det jobb som gäller fram till fredag kväll då bär det av till Dalarna och en helg med min Pt Christian och vänner. :)

Men nu är det dags att börja rulla mot jobbet!

VI hörs senare och glad andra advent på er!



Puss och kram!

Thess








2 kommentarer:

  1. Du lever ett stressigt liv!Orkar du koppla av nån gång? Var du lika på farten när du var överviktig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej , Nja ne eller huvudet var på 120 hela tiden man det var ju ingen som syntes utåt. Men visst var jag " så aktiv" det gick och man orka. Ja jag har mitt gympass som tid för mig och min avkoppling. Mitt liv är stressigt vilket är på gott och ont. Men jag det kommer bli bättre och jag försöker verkligen att reda ut allt och ta en sak i taget och liva i nuet. Vilket inte är någon lätt kamp. :)

      Kram
      Thess

      Radera