fredag 5 december 2014

Kvällen kommen.

Dags att gå och lägga sig snart jobb helg och träna ska det göras innan jobbet. Så det är bara att försöka sova snart. Är lite små trött ändå så somna är nog inte något svårt. Fast vem vet det har ju hänt förr att jag inte kan sova när jag väl ska göra det. Well hello bokstavskombination med alldeles för mycket tankar på en och samma gång.



Upp och köra ett skönt pass på gymmet i morgon tänkte jag. Innan jobbat med hopp om att det blir en moster helg med massa kunder. 

Ett skönt konditions pass innan jobbet som idag är helt underbart. Sen kanske jag kör en vila dag på söndag om vi inte ska träna på kvällen efter jobbet. Ska iallafall försöka mig på en sovmorgon på söndag. Sen är det måndag och då är det LEGDAY som jag längtar. 

Men nu blir det sova av för i morgon är det jobba jobba jobba med en helt underbar person
Fredrik 

Så nu är det läggdags. VI hörs i morgon igen! 

Puss och kram på er! 

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar