fredag 5 december 2014

Fredag.

Skönt på något vis att helgen är kommen inte för jag är ledig men för det är helg och folk är i allmänhet mer glada och trevliga. Nu efter ett skönt konditions pass så är man sådär skön i kroppen. Man känner sig helt slut men ändå så rusar endorfinerna runt i kroppen. Men känner sig skön helt enkelt.


Känns lite att göra en tillbaka blick på mig och min resa. Jag är långt i från klar men en bra bit på vägen. Nu har jag ju satt upp ett galet mål så klart. Men har även satt det på lång tid så det ska jag lyckas med. Men man får ju inte glömma att leva i nuet. Så man inte fastna i framtiden utan nu. Nu har jag ju lyckats med detta och faktiskt njuta lite av att jag klarat något stort redan. 

Jag måste landa i mig själv titta på vad jag lyckats med för jag har fan lyckats. Kolla på bilderna. Tyvärr är jag inte stört på någon av bilderna utan man kan lägga på 30-40 kilo på båda om inte mer. Helt galet att jag lät det gå så långt. Men jag ville ju inte se vad som hände och jag åt ju inget? När vänner såg ja. Men när jag var själv då kunde man ju trycka utan problem 2 chips påsar blåbärspaj med vaniljsås, dounats, muffins, glass, grädde och inte tala om all pasta och smörgåsar. Nyponsoppa glass och biskvier men fan vad gott det hade jag glömt fast hur smaka det nu igen? 

Jag har glömt hur det smakar men på något vis vet man ju när man känner lukten hur det nog smakar. Helt sjukt det där hur hjärnan funkar. Att man inte minns hur det smakar men när man känner lukten då tror man att man kommer ihåg. Men man gör inte det. Jag kan inte berätta hur lussekatterna smakar jag vet hur dom luktar men jag kan inte beskriva hur dom smakar. Men gott var det det kommer jag ihåg. 

Nu är det dags att tagga till lite inför jobbet så super fredagen är ett faktum. 

Vi hörs säkert senare. 

Puss och kram på er! 

Thess










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar