lördag 20 december 2014

Fyra dagar till julafton.

Shit var tiden går fort. Så mycket som ska göras och fixas innan ju. Som vanligt så blir det inte gjort. Men i morgon ska julklapparna handlas iallafall och baka det sista och packa allt för på måndag efter jobbet så bär det av hem till min familj och fira jul.

Fick klart ett projekt igår vilket kommer röra runt lite och ja förhoppningsvis kanske får någon att öppna ögonen. Dags att styra upp lite andra grejer på tåget hem också. Har ju en del tid över där. Sen skulle jag blivit hämtad av min brors dotter men hon ska ju jobba dagen efter så det blir ju inte så bra. Så mamma och pappa löste detta på annat sätt. :) Har dock inte snacka med henne än men det löser vi under dagen. ( ja mamma jag är hopplös ;) )

Träningen gick inge vidare idag hade inget flow kan man säga. Men skam den som ger sig så det var bara att köra liksom.  Två träningsdagar kvar sen är det tre vilodagar och sen ska det fan flyta på allt med träningen. Ska ta jul så det enda jag kommer göra är att blogga naturligtvis och instagrama och sånt men inge träning eller liknande. Utan vila vila vila och njuta njuta njuta av julen.

Men först så är det dags att tagga till idag och på måndag innan det är vila. Jobbar 9.30 - 19:15 sen är det hem och baka vörtbröd och lite lussebullar så man har på julafton om jag inte väljer att baka det på plats kanske? Ja det märker vi men ska mäta upp grejerna och sen även börja packa lite så inte allt ska ske i morgon kväll. Sen blir det väl kanske lite allmänt mys ikväll.

Men nu bär det av mot jobbet och det är bara att köra. Hoppas på galet mycket folk då går tiden fort och man kan tjäna lite pengar. :)

Vi hörs säker senare annars i morgon!

Jo glöm inte att köpa Allt om lchf tidningen och jag är ju med!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar