söndag 21 december 2014

Dags att styra upp dagen.

Var så galet trött när jag skulle gå upp idag runt 05-06 för att träna så jag struntade i att träna idag. Hade även lite ont i halsen så det var väl lika bra att låta bli. Får se i morgon hur det känns när jag vaknar om jag sovit lite mer och är pigg så blir det en sväng till gymmet annars så får det vara. FÅ ha dejt med gymmet efter jul sen annars. Har ju ändå dom senaste två passen inte fått till det som jag vill och det kan ha och göra med att jag inte sover som jag ska.

Så nu på morgonen så vägde jag upp inför baket som ska fixas idag


Lussebullar och vörtbröd. Lär nog få packa ner lite färdiga torr varor också då jag vet att vörtbrödet kommer ta slut. Min mamma och pappa kommer älska det. Så även alla andra men dom kommer inte få smaka för då har vi reda ätit upp det. :) 

Sen är det dags att packa. inte så mycket då jag inte ska vara borta mer än 4 nätter så det är ju ingen fara men det ska ju slås in klappar och handlas dom också. Det är vad jag ska sysselsätta mig med idag. Så visst har man lite saker på schemat Aldrig obokad så att säga. Skulle jag vara obokad så ser jag till att inte vara det. BOKSTAVSKOMBINATION! 

Men som sagt idag ska jag verkligen försöka med en sak i taget och ta det lugnt. Vet att det inte kommer hända riktigt men jag ska försöka och det är ju inte så illa att försöka. Jag vet att om jag verkligen fokuserar så kan det gå vägen men om det krävs väldigt mycket energi för att klara av det och jag äger inte så mycket energi just nu. Men jag ska ju försöka styra upp det. 

Så nu är det dags att styra upp dagen klockan är 10:22 nu och hade tänkt att vara klart runt 24 i natt. I detta schema som jag gjort innehåller det även en massa chillande. Inte bara stressande. Sen ju snabbare jag blir klar ju mer chillande blir det och fixande med massa andra saker. 

Men fokus idag är att få klart julklappar och baket samt packa allt också. 

Nu dags att stila till sig lite ska ju in på stan är planen och styra upp allt så snabbt som möjligt. Men först en kaffe! 

Puss och kram på er vi hörs ikväll! 

Thess






  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar