tisdag 9 december 2014

En trött tjej,

Men det är bara att bita ihop och köra. Ska alldeles strax ringa ett viktigt möte som kommer gynna framtiden efter nyår. Ska bli jättekul detta och så fort allt är klart och jag vet och får berätta så kommer det hamna här det lovar jag.

Var på gymmet innna jobbet idag alldeles förtidigt för mig men så får det vara. Körde armar och axlar ett helt okej pass men väldigt tidigt. Sen var det inte lättarte att gå upp på morgonen eftersom jag sovit jättedåligt i natt också. Men det är bara att bita ihop och hoppas på att jag får sova i natt. Det som var lite kul är att för ca 2 år sen så var jag på samma gym och tränade. Jag kände att detta kort var lite kul trots allt.


En viss skillnad kan man ju säga och det skall tilläggas att jag var inte som störs på bilden till höger. JAg hade nog tappat cirka 80 kilo i runda slängar. Jag är ju både lång och bred så jag var ju stor hela jag, Jag hade inte bara mage som vissa får utan hela jag var enormt stor. Jag är fortfarande bred då jag är det i naturen och lång nästan 180 cm så super smal vill jag inte vara utan muskler vill jag har därför jag verkligen börjar köra på gymmet nu. 

När jag kom in till stan nu på morgonen ( 07:45 ) Så var det väldigt mysigt på Kungsgatan


Det är ju faktiskt väldigt mysigt när det är mörkt och det lyser massa ljus överallt. Man får lite mer stämning i kroppen då. :) 

Nu ska jag ha ett telefonmöte och sen forsätta en utbildning via datorn som jag håller på med idag. Sen lite senare när det är klart hoppas jag på att jag kan få sälja lite också :) 

VI hörs ikväll. 

Thess






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar