måndag 8 december 2014

Dagen är i rullning.

Prov bakar "the bröd" men lite julkryddor i. Sen om det blir en flopp eller en toppen grej. Då vört kryddan var slut i affären så fick man improvisera lite själv. :) Så vi får se hur det blir.

Var uppe med tuppen på morgonen klockan 5 ringde det och de var bara att gå upp och se glad ut. För gymmet kallade på mig inga konstigheter. Ett helt underbart benpass kändes riktigt skönt efteråt så där skönt som man bara kan få efter ett sånt pass. Benen är som spagetti och man har den där må bra känslan i kroppen. Den hänger med hela dagen så det känns skönt.

Fick precis ett glatt besked om ett eventuellt samarbete nästa år. Då inget är i närheten av klart så kommer jag inte avslöja vad det är. Men det har med Fuck Sugar att göra iallafall. Lycklig tjej vart jag för har jag fått ett möte så är jag ju en säljare och det kommer jag klara hur bra som helst! :)

Sen är det även ett roligt skype samtal med Kina som kommer ske idag som jag vet kommer bli hur bra som helst det bara känns som om det kommer bli bra detta här helt underbart kommer det bli. 2015 ligger i våra händer. Sen även ett väldigt viktigt möte ikväll vid klockan 17. Det kommer verkligen vara ett livsavgörande möte! :)

Men nu är det baka som gäller till skypandet sker. Sen göra sig klar för stan.

Puss och kram på er!

Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar