tisdag 25 november 2014

Trött som aldrig förr.

Så idag ska det sovas innan kl slår 23 för klockan ringer som i dag klockan 04 och i morgon är det kondition som står på schemat vilket är skönt lite bål sen på det också om jag känner att lusten faller på. Har så sjuk träningsvärk så det finns ju inte och den kommer vara ännu värre i morgon. :) Älskart så är det. Det är den enda smärtan jag kan leva med utan att det gör något.

Nu är även lchf campingen i Säffle bokad och klar. den är vid midsommar. Alltså kanske man missar Bråvalla nästa år. Men så är det och man kan ju inte få allt. Ska även kolla upp kryssningen. Som är i mars. Vad och vilka som kommer föreläsa för det är så skönt att hänga med lika sinnade. Man behöver inte förklara sig eller be om ursäkt för att man inte äter allt som "vanliga" människor äter.

Större delen av julklapparna är köpta. Nu är det bara lite små skit till sen så är jag klar men julklapparna. Alltså detta är nog första gången i världshistorien som jag är klar innan december ens börjat. Fast det är klart jag är ju inte helt klar än. :) Men nu har det anlänt julklapparna jag beställde på nätet.

Sen köpte jag en present till mig själv idag.


Nu är det bara att hoppas att dom bokar upp hur mycket bra som helst till nästa år. 


En jobbdag kvar sen är det ledighet i dagarna två jobba en och sen ledig två till och då kommer det hända mycket grejer. Ett skönt möte på torsdag ihop med att gå och träna med två vänner vilket jag verkligen ser fram i mot. Fredag kommer bror och hans fru upp och stannar tills söndag dock lite jobb på lördag men så är det ibland sen chill på söndag som jag ska hoppas in och jobba lite för en kollega som behövde vara lite ledig. Sen på måndag så är det dags för ett möte till. 

Nu är klockan så mycket så jag skulle sovit nu men tydligen inte. För nu är jag inte trött längre. Men Jo det är jag och om jag bara går och lägger mig så lär jag ju somna omgående. HAr ju inte sovit allt för mycket dom senaste dagarna men nu är det sista jobb dagen och på torsdag behöver jag inte gå upp toktidigt bara så jag hinner med mötet. Sen är det träna som gäller och sen städa och fixa här hemma innan finbesöket kommer. 

Så godnatt där ute. 

Sov gott hörs i morgon! 

Puss och kram. 
Thess










2 kommentarer:

  1. Lchf camping redan i juni! Var där för första gången i somras. Bra föreläsningar. Deltog inte på Duse udde i campningen. Förra onsdagen hörde jag ett föredrag av Stefan Holm. Jag frågade hur han kunde träna o bygga upp sin kropp utan skador o samtidigt se ut som han inte fick nån mat!? Han tränade sov tränade och visst åt han.Men hoppade han över vilan så fick han skador. Ska bli kul att se höra dig i Säffle!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah Ja vi får hoppas att dom vill ha mig i Säffle. :)

      Ja verklöigen intressant.

      Ska börja sova mer nu då. :)

      Thess

      Radera