tisdag 4 november 2014

Snart dags att sova.

Upp vid 04 packa det sista sen till gymmet och på kvällen bär det av till mitt Borlänge och vännerna som jag saknar sönder mig av. :) Samt träffa min underbara PT Christain Ska bli hur skönt och kul som helst. Längtar sönder mig lite vill jag lova.

Men först en jobb dag och ett träningspass på mitt gym innan resan börjar. Kondition som strå på schemat i morgon så lite gå band och balansboll tänkte jag hinna med också. Sen är det Torsdag och det vet vi ju alla nu var det betyder. LEGDAY Så mycket kärlek i det ordet. Måndagar och torsdagar är min favoriter utan tvivel. Bästa bästa är ju ben. Jag är så mycket starkare i dom mot vad jag är i armar och axlar och rygg inte tala om magen. Men det tar sig för varje dag jag kär blir det lite "lättare" man orkar lite mer och tar i lite hårdare.





Som sagt dags att sova snart då ögonen går i kors nu så trött är jag sen ska jag packa också så man inte står här i morgon bitti och måste stressa med det då. Fast känner jag mig själv rätt så är det så det kommer bli. Lite som vanligt att jag inte orkar utan fixar i morgon. Men det är ju inte värsta grejen. Skulle nog behöva ett pass hos min naprapat. SÅ han skulle kunna fixa till ryggen min hade ju varit helt underbart. Måste nog ring han lite om detta. Boka en tid nu var det iallafall några veckor sen och jag har hyfsat ont men inte i närheten så stel som jag var innan.

Nej gott folk! Nu blir det läggdags. Kommer inte palla i morgon annars. Så vi hörs imorgon igen!

Sov gott med er!

Natt i natt

Thess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar