söndag 2 november 2014

Ny vecka med nya möjligheter!

Så ser jag på måndagar. Många känner inte som jag. Men när man änder på det och ser möjligheterna istället för negativiteten då blir måndagar något väldigt taggande och roligt. För söndagen är dagen då man avslutar en skit vecka eller en grym vecka. Sen är måndagen starten på något nytt. Helt underbart alltså.

Fastan är igång så imorgon kl 12 blir det mat igen :) Skönt med lite ordning i livet efter 1,5 dags urspårning. Men grädde och massa mejeri produkter. Eller massor nu överdrev jag en dal. Men jag känner verkligen av på magen när man ätit lite mycket mejerier. Men samtidigt så skadar det inte att göra så ibland då man längtar tillbaka till att inte känna sig så svullen som jag gör idag. Försöker dämpa min ångest för min urspårning. Inget jag kan göra så mycket åt än att inte göra om det på väldigt länge. Gjort är ju gjort.

Äntligen är det måndag så man får träna lite ben igen. Känns som en evighet sen så klockan är ställ på 04 så jag kommer upp i bra tid så man slipper stressa med allt innan jobbet. Sen är det jobba hela dagen och sen laga lite god mat när man kommer hem på kvällen. Typ pizza tror jag kan bli gott och väldigt mättande! Så den blir det nog. Tisdag kväll är det utbildning med Samsung och på onsdag kväll åker jag till Borlänge få lite PT tid och förberedelser inför framtiden.

Så nu borde jag sova. Klockan är ju snart 21:30 så packa om väskan sen sova som aldrig förr. Måste få in sömnen ordentligt för då kommer jag kunna köra såhär ett bra tag men blir min sömn lidande så är jag körd. Så det måste jag bli bättre på så är det. Sen även börja väga maten och man får i sig rätt mängd. Så man varken överäter eller underäter. Har lite att jobba på utanför gymmet så att säga. Inte lätt något utav det jag ska öva på. Men det måste göras och jag kommer klara det. Nu ska inte jag väga all min mat utan mest lite så man har ett hum om hur mycket eller lite jag äter.

Har ju som sagt startat ett till projekt för jag inte hade tillräckligt innan tyckte jag. Men det nya kommer nog kunna sköta sig själv tids nog. Inte i början men efter ett tag så borde det rulla på. Snart kommer ni få reda på vad. Tror jag kan säga att jag hittat en väg till att få upp ögonen för folk. Hoppas jag har fått det. Hoppas jag får även unga att öppna ögonen inför all skräp som stoppas i munnen. Men som sagt jag kommer lansera här naturligtvis så snart allt är klart. Sen har jag min hemsida som jag hoppas kommer börja rulla snart. Min blogg kommer ligga kvar här men även på min hemsida.

Men nu kära vänner nu är det sägen. Jag vill ju att det blir benpass snart jag så ni får sova gott när ni ska göra det jag tänker göra det väldigt snart!

Puss och kram på er!

Thess














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar