söndag 2 november 2014

Ångest med lycka.

Japp det är nog bara jag i hela som kan vara lycklig och ha ångest på samma gång.

Men lyckan kommer från mina små änglar som varit här över helgen. Men ångesten för att jag ätit för mycket kolhydrater. Inte någon skit på något vis men för mycket helt enkelt. :) Men som tur är så har man ju inte fin besök varje dag. Så att fuska lite borde ju inte gör så mycket men min hjärna tycker något annat. Så nu är det dags att börja som vanligt igen. 16:8 från i kväll och träning varje dag. :)

Ska tagga igång inför bål pass ikväll på gymmet. ska bli kul då jag missa ju den förra veckan var ju lite kraslig. Men idag då jävlar ska magen få smaka :) Ska bli skönt sen sola efteråt och sen sova tidigt. Klockan ringer 04 i morgon igen vardagen är här och inga ursäkter. Jag har mitt mål och jag ska dit så är det. Det är tre och ett halvt år kvar men det spelar ju ingen roll jag ska dit. Jag ska ha den kroppsformen så är det inga konstigheter.


Innan fin besöket åkte hem idag så råkade vi gå förbi en pressbyrån butik och tänkte varför inte göra lite mer reklam för mig :) 


Syns man inte finns man inte. :) Syns ju inte bakom alla tidningar. Men syns framför. :) 

Nu ska jag tagga till lite här och fixa lite grejer sen träna och sen hörs vi igen! 

Puss och kram! 

Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar