torsdag 27 november 2014

Mysdag.

Idag ska vi har en riktig mysdag i julens täcken. Vi ska provbaka pepparkakor och lussebullar. Till min hjälp har jag min vän Calvin och My naturligtvis. Sen på eftermiddagen när Sandra vaknat ska vi allihop dra till gymmet och köra ett skönt benpass. Baksida ben är det för mig som gäller idag samt balans och teknik.

Men först så ska hör bakas och har två recept som ska testas när det kommer till lussebullarna och sen även ett med pepparkakor dom jag testa förra året pepparkakorna var inte någon höjdare så då valde jag att jag dissar pepparkakor men nu har jag hittat ett nytt som man kan testa. Om dom är goda så lovar jag att recept kommer i kväll. Sen kommer även betygsättning komma i kvällens inlägg om vilket lussekatts recept som var bäst. Min jury består av My och Calvin och Sandra när hon vaknat till liv. :)


Nu ska jag bege mig ut och handla ingredienser till lussekatterna och pepparkakorna. Så dagen sätter igång längtar tills i eftermiddag så man kan köra ett skönt benpass på gymmet. Träningsvärken är lite bättre idag än vad den var i går vill jag lova hur skönt som helst så nu är det bara att pressa på med ny träningsvärk.

Kommer lägga upp bilder på det i kväll från gymmet. Ska bli kul att gå dit med några också. Ibland önska man att man hade någon att gå med men då är det ju lätt hänt att man pratar bort tiden också. Ska fixa det sista här nu idag också inför advent så vi är klara så advent kan komma och vi är förberedda. :)

Ledig idag och i morgon skön som bara den sovmorgon vart det idag för vi ska träna i eftermiddag. Vilket var skön att få sova lite längre än 04. :) Skulle haft ett möte idag men det vart framflyttat till måndag så då blir det två möten på måndag. :) Det rullar på nu känner jag vilket är underbart.

Nu ska jag dra!

Vi hörs senare!

Puss och kram
Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar