torsdag 27 november 2014

Ja men vart det inte himla gott då?

Jo det vart ju det. Ja klart man äter sönder för NEJ jag kan inte ta en kaka eller bulle. ÅNGEST blandat med lite lycka.









Så saligt gott pepparkakorna vart ju helt underbara. Det enda som jag kände var att man skulle kunna ta dubbelt upp med kryddorna. Nej man kan INTE sluta äta dom. Tur nog så är det inte så blir det inte så många i varje omgång så när dom är slut är dom slut. Men ska testa göra med mer kryddor nästa gång för det kommer göras fler gånger. 

Lika med dessa lussebullar som jag INTE orka rulla ur till lussekatter utan dom fick bli som bullar istället. Men dra mig baklänges vad gott. Gjorde ju två olika eller jag testa en ny sort och den jag gjorde förra året. Men när Calvin och My hade omröstning så var det samma som förra året som vann. Så dom blir det tänkte baka upp en del och frysa in så men har fram till jul. 






Sen när vi var färdig bakade så blev det ett bra benpass på gymmet. Benpress benspark och den man drar ner benen i. Vet inte vad maskinen heter. Men den tar barksida lår iallafall och 10 på varje station och upprepade detta 3 gånger sen lite knäböj balans. Men vi hade väldigt kul och Sandra bjöd på en massa uppvisningar av olika övningar Anna Anka gör :) Underbart vill jag lova. :) 




My ville ju inte vara sämre hon så hon haka på Sandras stil :) 





Ja ni förstår ju hur de kan spåra ur när man kärt ben och är lite trött. :) Skönt jag hade Calvin som var lite mer seriös! 


Nu ska vi sova då vi ska upp i hyfsad tid och hänga lite på gymmet i morgon igen. Calvin och My fick allt lite mer smak. :) 

Vi hörs i morgon mina stjärnor. 

Puss och kram! 

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar